IMG_7071.jpg

Penningmeester

- Lichamelijke Opvoeding

- Verenigingsondersteuner Sportbedrijf Tilburg

"Voor mijn studie Afrikaanse Talen en Culturen ben ik in 2018 een half jaar naar Uganda gegaan, waar ik al snel in contact kwam met Mama Justine en haar straatkids. Een bijzondere band is ontstaan. Geraakt door de inzet van Mama Justine om kansloze kinderen een veilig onderdak te kunnen geven, waar mogelijk onderwijs voor hen te regelen. Getroffen door gastvrijheid, de hartelijkheid, het enthousiasme en de levensvreugd van deze mensen. En dat terwijl ze niks hebben.

Het idee om deze bijzondere groep mensen blijvend te ondersteunen heeft geleid tot de oprichting van Stichting Imikaaa in 2019. Hiervoor is alle hulp hard nodig en zijn wij altijd op zoek naar donateurs en sponsoren."

-Imke

​

`Children are one third of our population

and all of our future´

Ons doel

Stichting Imikaaa heeft als doel om de

leefomstandigheden van straat- en weeskinderen

in Uganda te verbeteren. Hierbij ondersteunen

we Mama Justine en haar project Agape Vulnerable Children in Kampala. We helpen haar en de kinderen op weg naar succes.

Geïnspireerd op de doelen van de Verenigde Naties willen wij bijdragen aan betere leefomstandigheden, een kans op onderwijs, genoeg voedsel, schoon water en sanitair en een goede gezondheid.

IMG_7064.JPG
Our Mission

Jouw hulp maakt het verschil!

IMG_7161.jpg

Ons beleid

Met onze doelen beogen wij het algemeen belang te dienen. Kansarme kinderen die op straat hebben moeten leven zullen op deze manier een kans krijgen om zich te ontwikkelen.

​

Stichting Imikaaa heeft geen winstoogmerk. De inkomsten die worden verworven met activiteiten en dergelijke komen geheel ten goede aan de doelstellingen van de stichting. Het bestuur is volledig vrijwillig en ontvangt geen vergoeding of beloning voor de werkzaamheden die worden uitgevoerd. Op deze manier kunnen wij garanderen dat alle inkomsten rechtstreeks bij Mama Justine en de kinderen terecht komen.

​

In onderstaande documenten vindt u ons gehele beleidsplan en ons financieel jaaroverzicht.